Gå til innhold

525i touring 1992 mod, km.stand kun 165000!!!


kbteknik
 Share

Anbefalte innlegg

selger nå min e34 touring 520 ombygd med 525 motor gir og understell #-o gobilen.... lav km, dunkelgrün, har hatt denne i 6 år, nå, uten noen problemer utover div,slitedeler. alle foringer er byttet nå (pgav eukontroll). bilen har hatt 2 voksne eiere føre meg, derfor er der ikke styling og store felger på den. 15" BBS felger med sommerdekk, 15" alu med vinterdekk. stor doppel takluke der fungerer.der er en liten bulk i begge forskjermer, og litt rust i bunnen av dørene, men strøkne forskjermer og dører medfølger (brittish racing green) hadde tenkt at lakke hele bilen denne farge, stoffinteriør med litt slitemerker i førerstol. der er litt småplukk for at få denne strøken derfor har jeg satt prisen lavt. bilen er akkurat eukontrollert, og veiavgift er betalt. denne er det bare at sette seg inni og nyte livet.

pris 17000kr 18000 med forskjermer og dører montert

bilder kommer :)

tlf 91654598

mail: kimb@mantena.no

OBS!! SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var og tok bilder mens de holdt på og bytte foringer i bakstillingen, det var eneste mangel jeg fikk, så den blir vist på etterkontroll imorra uten anmerkninger :D den højre bakdør er byttet til en av de som følger med, derfor er den ikke samme farge..

km stand er 156 så jeg nå :) men 10000 mindre betyr jo ikke noe :lol:

ykrn8ka7r8srdkn2l6pz.jpg

goau1ats04ucx5vrcaef.jpg

5jiukilsgqw9fdfqsya5.jpg

505y2venugqjn32qc22t.jpg

cipchyau5yp1vdwvo1id.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...