DragonsHeaven Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Selger min gamle hovedenhet + cdspiller fra min avdøde E39 520i. Begge deler skal være i perfekt fungerende stand, de var ihvertfall det når jeg tok de ut av bilen pga bytte til ny spiller. Pris på begge deler samlet har jeg satt til ca. kr 2000,- og kan avhentes i Gjerdrum. Send meg en melding hvis du er interessert. Kan også ta innbytte i E87-deler, deriblant Carbon-deler og BMWP-deler. Liten oppdatering, her kommer flere bilder av tilbehøret jeg selger! Ta kontakt for nærmere informasjon. Har forøvrig IKKE Tûv-papirer på understelldelene jeg har. Alt som var av papirer på det gikk med i bilbrann! Listen over det jeg har til salgs akkurat nå: - BMW Business Radio/CD, hovedenhetene. Begge deler fungerer fint og har ingen pixelfeil. - Rollo til E39 520i Touring. Svart farge og ingen riper/skader på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Lagt til i førsteposten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Leinan Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 passer den i E38 uten modifikasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Tenker du på spilleren? Skal se om jeg kan finne ut av det. Update: Har ikke klart å finne ut om E38 og E39 deler samme spiller,, hvis du evt bor i nærheten av Gjerdrum så kan du komme innom og teste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Opp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Opp med seg! Bare å komme med bud på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Leinan Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 holder til i Alta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 holder til i Alta. Det kan bli litt langt unna, men vi har da Post i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Bump! Setter ned radio/cd-modulene til 1500 kr! Selges førstemann til mølla. Ring meg eller send en PM for spørsmål angående de forskjellige delene. Kan også ta flere bilder skulle det være noe du er interessert i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Opp! Tilbudet i posten ovenfor gjelder fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Opp med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hvor mye for lyktene? Vanlig halogen eller xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Mener disse er vanlige halogen, uten xenon. Du kan få de for 500 kr totalt. Er uten ledningsnettet, kun lyktene! Ledningsnettet har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Byr deg 500,- for lyktene inkl frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Er Supersportdemperene til touring bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå