hjort1337 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hei! Tengte jeg kunne legge ut 'Ludvig' her.. Skal eu-godkjennes nå i Juni, men ser ikke noe håp for å få den gjennom.. Så er det noen som vil ha den er det bare å komme med et bud over vrakpant og halv årsavgift.. (Kan ikke gi den fra meg før siste uka i juni) Stygg i lakken med lakkrust flere plasser (var en gang rød, er mer rosa nå) Bikker straks 300 000km Knekte bakfjører Bakre del av kaneler så og si rustet bort Mangler eksos fra før lyddemper Lekker kjølevæske fra der du fyller kjølevæske Blir glodvarm på tomgang (Men holder seg fin under kjøring) Alt av bremser skulle vert bytta Null håndbrekk Sprekk nede høyre hjørne frontrute Turteller detter ut avogtil Sentrallås er tilbakestående Vaier til førerdør er slitt, så kan kun åpnes fra utsiden Utløser clutch er vel på vei til å gå.. Kjørelysa ser ut til å bli svake ganske kjapt etter bytta pærer Halveis knekt bensinlokk Grått stoff interiør som ikke ser ut (er sikkert mer som er feil, men er det jeg kommer på i farta) Så, er det faktisk noe du kunne tengt deg av en eller annen rar grunn, så er det bare å sende en sms på 40 29 33 19! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå