haakon6 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Selger mitt prosjekt . Står nå uten motor og bremser . Selvkost har vert i overkant av 100,000.- selges billig v hurtig avg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Selger mitt prosjekt . Står nå uten motor og bremser . Selvkost har vert i overkant av 100,000.- selges billig v hurtig avg. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 2 differ . Komplett 2,8 motor bygget for e30 m org manifoiler + nye grenerør , nytt kn filter , motoren er 2,8 bunn og 2,5 topp med m50 innsug , komplett lednings nett m hjerne og liten bk forsterker , gear kasse og mellomaksling , største alu radiator uten om og bygge om (splitter ny) , nye gs trim kitt reim hjul . Fungerer meget bra i e30 ca 230 hk og mye krefter i bund , kan ikke samenlignes med m50 2,5 , den blir parkert ganske lett . Splitter nyttefekt anlegg , følger og med doble potter bak for di som vil ha det . 2 mellomakslinger . Ekstra vifte tror den er komplett . Org motor m sportsfilter kitt fra gs . Borbett a felger med greie dekk16x8 og 16x10 .ett sett med borbett felger til og ett sett med stålfelger . To sett komplett styling . Org ratt + det på bilde . Ekstra midt konsoll . Org radiator . Face lift radiator . Helt nye front lys med angel ays sota . 2 sett senkesett . Lykte senker . 2 sett baklys . 3 sett front lys . M matter . M gear spak . M sport skinn seter sorte . Sotet klarglass baklykter . Politan foringer i front . Har og deler som ikke hører til bilen som følger med også e 30 men kommer fra en 4 dørs face lift . Bakrute , dør trekk , dør pakninger . Dette er så mye så jeg har sikkert ikke husket alt . Kom og se alt skal bort da jeg skal flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Har flere bilder . Men klarer ikke og legge di ut av en merkelig grund skal prøve og få gjort det senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 1986 mod org 325 . Godkjent senket i vognkort . Bilen er mork brun metallic i solen og sort om kvelden (org farge) spesiell farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffe1990 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Gamlebilen min jo! mye forlanger du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Selge motoren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Gamlebilen min jo! mye forlanger du for den? Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Selge motoren?? Hadde tenkt og selge alt samlet , men motor selges hvis noen bare skal ha resten uten motoren . Er du intr i komplett motor med alt som skal til for og montere i e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Er intr i motor komplett med alt ,slik at den passer rett inn i E30. Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå