Espen.s Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 sentrallåsen tuller så jeg må låse døra 2 ganger før den er låst, når jeg låser første gang låser den seg opp igjen. og det er ikke alltid bagasjeluka låser seg opp og igjen når jeg låser igjen bilen.(det med bakluka, kan det ha noe med at det har vært bytta lås? værtfall så funker ikke å låse opp med nøkkelen der) lurer på tips til hvor jeg skal sjekke feil og slik først siden jeg ikke har vært borti slik før, greit vite litt tips og erfaring fra folk som har tullet med dette før:) (siden dette er vell standard e36?) + takluka vill ikke vippe opp? men den skyver seg tilbake? hva kan det ha seg? sliten mekanisme? (er elektrisk styrt takluke) takker for svar, vet at det står litt om dette her fra før. men skader vell ikke ta det opp igjen håper jeg.
mjeller1 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 har du skjekka sensoren som sitter på innsiden av døren? hadde samme problemet på min, og der var begge slitt, på fører og passasjer side, skrudde de bare av og bytta den fra passasjer til fører side og omvendt. god som ny igjen viss ikke er det tre sikringer som går på sentrallåsen, så greit å skjekke de og.
Testpiloten Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Fant du ut noe her? Har akkurat samme trøbbelet på min bil..
Espen.s Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Har ikke fått rota meg til det enda når det ikke har hastet sånn, men det står mye om det på bimmers da det er standard feil på e36 som jeg har skjønt Mener det sto noe om noe comfort rele som kødda litt også, men husker ikke riktig
Testpiloten Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Fant ut feilen på min bil. I kontakten som ligger mellom dør og A stolpe var det dårlig kontakt. Brukt en liten syl for å utvide de små runde stikkene, og litt kontaktspray for å rense. Vips så virker både sentrallås og el. speil gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå