Gå til innhold

Min E30 M3 S50B32. Bilder fra E30Meet 2013 s2.

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke det er denne du har sett ;) For denne ble ferdig, slik den ser ut nå for 1 mnd siden :P Så var det rett på Våler å teste :P Men kan ver du såg en kompis sin, jeg kjøpte felgene, cb flappen, dørhåndtak, stolene, målerpanelet og fremlippa med han ;)

Men spec: S50B32, 6trinns, Custom eksos med 2 Ferrita potter, orginale Cecotto stoler, Koni dempere, Z3M Tannstang, Org driverk, bare med Obx sperre 3.73 Utv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ;) Takk for det :D

Understellet er Koni dempere, Ac fjører, Polyforinger ;)

Org E30 M3 bremser :)

Fungerte langt over forventning! Kjørte jo fra Ålesund, herjet 2 dager på bane tømte 3 sett bakdekk, og så kjørte hjem :D Så er veldig fornøyd med bilen!

Eneste jeg bytta var dekk, og en kjøleslange som var dårlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk eg sett mye på på Våler... Gikk godt så lurte det lenge på hva som var i den :-) mye bra sidelengskjøring :)

Takk for det :D Var første gang jeg kjørte på bane, så var kjekt at alt funket! :D

Sto å kiket på M5en din mens vi ventet på teknisk ;) Sinnsykt støken bil du har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk eg sett mye på på Våler... Gikk godt så lurte det lenge på hva som var i den :-) mye bra sidelengskjøring :)

Takk for det :D Var første gang jeg kjørte på bane, så var kjekt at alt funket! :D

Sto å kiket på M5en din mens vi ventet på teknisk ;) Sinnsykt støken bil du har :D

Jo, takk for det :-) men litt lyst og prøve noe Annet no :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...