Honningdal Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Noen bilder av bilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hei hei! Denne bilen har jeg skuet i mange år!(m3) Sett den flere ganger på gatebil, senest nå på våler. Kan du ikke legge ut mer ingo og specs på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Tror ikke det er denne du har sett For denne ble ferdig, slik den ser ut nå for 1 mnd siden Så var det rett på Våler å teste Men kan ver du såg en kompis sin, jeg kjøpte felgene, cb flappen, dørhåndtak, stolene, målerpanelet og fremlippa med han Men spec: S50B32, 6trinns, Custom eksos med 2 Ferrita potter, orginale Cecotto stoler, Koni dempere, Z3M Tannstang, Org driverk, bare med Obx sperre 3.73 Utv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Ja ser du har s50, den jeg tenkte på trur jeg har s14. Trudde den holdt til på rauma også egentlig;) Tøff bilen din hvertfall! Fungerte den bra på banen? Understell og bremser du kjører med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Det stemmer Takk for det Understellet er Koni dempere, Ac fjører, Polyforinger Org E30 M3 bremser Fungerte langt over forventning! Kjørte jo fra Ålesund, herjet 2 dager på bane tømte 3 sett bakdekk, og så kjørte hjem Så er veldig fornøyd med bilen! Eneste jeg bytta var dekk, og en kjøleslange som var dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Og Gruppe N stabbstag med Uniballs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 original m3 kaross? pene biler forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 original m3 kaross? pene biler forresten! Sann jeg har forstått det er alt bak torpedo org M3, så ble det skjøtet med 320 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Så denne på autoslalom på gokartbana i olsvika/ålesund Klar favoritt blandt de som kjørte! Bra kontroll på bilen sidelengs selv på den smale svingete bana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Så denne på autoslalom på gokartbana i olsvika/ålesund Klar favoritt blandt de som kjørte! Bra kontroll på bilen sidelengs selv på den smale svingete bana Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Denne fikk eg sett mye på på Våler... Gikk godt så lurte det lenge på hva som var i den mye bra sidelengskjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Denne fikk eg sett mye på på Våler... Gikk godt så lurte det lenge på hva som var i den mye bra sidelengskjøring Takk for det Var første gang jeg kjørte på bane, så var kjekt at alt funket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Denne fikk eg sett mye på på Våler... Gikk godt så lurte det lenge på hva som var i den mye bra sidelengskjøring Takk for det Var første gang jeg kjørte på bane, så var kjekt at alt funket! Sto å kiket på M5en din mens vi ventet på teknisk Sinnsykt støken bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Denne fikk eg sett mye på på Våler... Gikk godt så lurte det lenge på hva som var i den mye bra sidelengskjøring Takk for det Var første gang jeg kjørte på bane, så var kjekt at alt funket! Sto å kiket på M5en din mens vi ventet på teknisk Sinnsykt støken bil du har Jo, takk for det men litt lyst og prøve noe Annet no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Bmw da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå