BimmerKing Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Heisann folkens, da er jeg tilbake med ny gammel bil Valget falt på en E34 520i Touring med 216000 på telleren. I god teknisk stand, men som med E34 generellt, noe plaget med stålmark Ta litt skjønnhetsfeil i løpet av sommeren, så blir den i grei stand Nye baklykter og sideblinkere på vei i posten om noen dager, da blir det enda bedre forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Ser ut som en pen touring det der Kom med flere bilder! Hvordan baklykter og sideblinkers har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Har bestilt helt ordinære hvite på siden og rød/sorte baklykter Flere bilder kommer etterhvert som jeg får gått gjennom skuta og vasket og ordnet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hvor bestilte du fra? Vurderer å kjøpe til min etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/bmw/5-serie-e34/baklamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå