Cise Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få bilen lavere bak? Sitter på justerbart bak så prøvde å fjerne justerings-skruen men da ble fjøra så veldig løs og kom ikke så langt ned som jeg ville Kan jeg f.eks skaffe noen andre fjører? Noen tips om gode senke-fjører? Er 215/35/18 bak, men skal få tak i 215/40 for å få riktig dim med tanke på speedoen da.(viser 10 km/t for mye)
FredrikWake Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Fjerne justeringsskruen?? Bilen skal jo bli veeeeeldig lav hvis du skrur den til bunnen Hvilket sett har du?
Cise Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Har JOM sett.. skulle jo egentlig blitt det men.. ligger et bilde som viser hvor lavt den sitter bak på tråden min side 18.. for kompensere det med nye dekk bak som har litt mer gummi..
FredrikWake Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Hmm... virker egentlig ikke som den er helt i bunn bak :S Skal være en god del lavere hvis den står i bunnen... Mulighet for å ta bilde av monteringa? Se på side 20 på min tråd. Jeg har stilt den tre fjerdedeler ned. Har ca 10mm med gjenger igjen å skru ned ;s
Cise Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 har ikke noe særlig bilder av monteringa men er gjort sånn som det skal gjøres.. Er sikkert det at vi ikke har samme type coilovers, men de er jo i samme prisklasse.. jaja.. for kjøre med sånn den er nå frem til vinteren så for heller handle noen nye dekk da;)
Cise Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Sånn står justeringa Og sånn ser det ut montert Så saken er det at jeg vil ha den en del lavere og vet ikke hva jeg kan gjøre:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå