Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje selvfølge, men sjekket alle sikringer? jeg hadde problemer med elektronikken og trodde alle sikringene var i orden helt til jeg fant ny sikringsboks under baksetet :wink:

Skrevet

Er det sikringer under baksetet på e36? aldri sett noe der:S har bestilt ny veivsensor, så får se om det er noe håp, ellers er det inn med en større motor

Skrevet

Jeg har e34, og der er både batteri og en boks med sikringer og rele under baksetet, men vet ikke hvordan det er i e36. Men hvis det funker med ny veivsensor så får du gi en oppdatering ;)

Skrevet

så lenge diagnose kan slå feil ut på kam og veiv-sensor bør det ikke være noe annet, selv om jeg ikke har helt troa. men men, får se=) skal oppdatere

Skrevet

da var veivsensoren kommet, men etter 1-2timer med jobbing for å slå ut den gammle å slå inn den nye (trangt som pokker) var bilen like fucka. men det rare var da jeg prøvde den gamle kamsensoren til en kamerat (gjorde ett bomkjøp da veisensoren var gåen) å da var plutselig alt i orden:S jeg har alså klart å ødlegge den nye eller kjøpt en defekt sensor. takk for all hjelp uansett=)

Skrevet

dette blir jo nevnt ganske ofte så regner med du kjøpte ny original sensor? de uoriginale sies å ha en tendens til å ikke funke.. men bra det løste seg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...