Krisfje Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Må kjøpe sommerfelger og dekk til 2010 E87 og tenkte at det kanskje er billigere å handle dette over grensa? Noen som har erfaringer med å handle dette i Sverige, og har tips til forhandlere ved Strømstadområdet (1t i radius herfra er greit) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Du sparer nok litt på å handle i sverige, men du sparer mer ved å kjøpe komplette dekkpakker fra div forhandlere på finn, hvis du kan leve med at dekket heter noe annet enn Pirelli & Falken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Har sjekket på dekkonline sine norske og svenske sider og det er stort sett valutaforskjellen du tjener på der i hvertfall. Tror ikke prisforskjellene er så veldig store mellom Norge og Sverige når det kommer til dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg kjøpte dekk i tyskland, og i forhold til dekkonline var det ikke mye å spare der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Dekkonline holder til i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Dekkonline holder til i Tyskland De var kjøpt akkurat gjennom der. Jeg slapp moms på de, men hadde faktisk ikke blitt stort dyrere levert i Norge, med moms. Det er snakk om 4 dekk til en verdi av 8500, og hadde jeg kjøpt de "lovlig" i Norge, hadde de kommet på rundt 10 store, pluss omlegg. Jeg gjorde det fordi jeg kjøpte felger fra felgen garage, og da kunne han legge de på og evt ødelegge felgene selv.. Henta de hos en bekjent i sverige, og rilla rett gjennom tolla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå