webangel Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Selger min 88` 520i. Jevnt over strøken bil, påkostet over 10 000 i lakkering i fjor, så meget pen i lakken. Fått noen riper og en bitteliten bulk fremme i etterkant. Eu godkjent høst 2011, men pga idiotisk regel til vegvesnet må den godkjennes i høst pga den må godkjennes i partallsår, merkelig nok..... KM.Stand ca 280.000. Byttet Speedometer i fjor høst, viser ca 226.000 Ellers strøkent interiør, brukt trekk så ikke slitasje på stolene. M-Sport ratt Hamman pedalsett Hvite blinklys foran og sideblink Nye baklykter Ligger kabler til steroanlegg Byttet registerreim og vannpumpe i fjor høst Nye bremseskiver foran og bak i fjor høst Nytt comfortrele i fjor høst Minus bilen er at den har en dårlig dynamo (stjeler strøm) og at motoren svetter/lekker olje Nypris 5000kr til førstemann som henter bilen.... Dette er billig !!!!! Bor på Sørlandet Kan følge med org. baklykter, og litt andre deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommanla Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Svetter den mye olje? Og fra hvor? Hvor på sørlandet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webangel Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 ja, den svetter/lekker litt ja. har ikke greid å lokalisere det helt. Bor oppe i Setesdalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webangel Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webangel Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Selges for 7000 + omreg! Ink årsavgift! DETTe er GRISEBILLIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 går det ann å kjøre bilen? eller svetter den så mye at den må fylles vær time? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webangel Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webangel Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Viste seg at kjøper var svindler, så bilen er forsatt til salgs. 5000kr til den som henter den først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 hvor på sørlandet bor du? legg ut bilder av motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webangel Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 bor i setesdalen. midt mellom kristiansand og hovden bilde av motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaddan Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Hvor i setesdalen bor du? jeg er kjempe interresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520i Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Har du ett tlf nr jeg kan ringe deg på? Send meg gjerne en sms så kan jeg ringe deg. 95739181 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå