Forbiss Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Er det nokon her inne som kjører med gule koni på bilene sine? Har FK Silverline x på konebilen (vw touran) og nå er 3 av 4 dempere totalt vrak. Kliss våte av olje. Trudde koni skulle være kvalitetsdempere eg? Dei er 3 år gamle og har gått maks 30tusen km. Andre som har opplevd det samme?
Lasse83 Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Jeg har gule koni på sommerbilen min (Toyota mr2) og de holder bra de, har hatt dem på i 5-6 år nå, kjørt rundt 60-70.000km uten problem, dette inkludert MYE banekjøring.
stigln Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Har hatt to biler tidligere med gule koni dempere og aldri opplevd noe galt med de!! Er ikke gule koni gassdempere da?
Forbiss Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Syns det er rart at dei ikkje har holdt lenger. Hadde det kun vært ein demper som hadde gått så hadde eg trudd at det kanskje bare var ein feil på den eine demperen. Men når det er 3 av 4 dempere på samme bilen så begynner eg å tvile på kvaliteten. Har googla litt og har funnet ut at eg er langt ifra den første dette har skjedd for. Har funnet ganske mange tilfeller som har opplevd det samme som meg. Er folk som har hatt samme dempere som har opplevd at demperene ikkje holder i 1 år ei gong. Har sendt Mail til FK å spørt om det er mulig å montere andre typer dempere f.eks bilstein men fekk bare til svar at han kunne sette opp et tilbud på 4 nye koni, og det frister ikkje så mykje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå