Oyoy Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Vil ha ny frontleppe til min E46 da jeg ikke er fornøyd med den jeg har.. Bygger for lite frem på midten, dårlig passform å stikker for langt ut på sidene... Vil gjerne ha tips til andre lepper, evt splitter/catkiller på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 denne her da kansje? http://www.styling-tech.no/e46-37.jpg eller er det kansje akkurat det samme som du har fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Ikke den jeg har nei blir nok splitters å 50mm senk her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Jeg har 55-30 senk på min e46 sedan, jeg angrer meg som en hund på at jeg ikke kjøpte justerbart senterets.så jeg vil anbefale deg justerbart værtfall ! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå