Gå til innhold

Kortsluttet tåkelys?? E36

engern
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skiftet pærer i tåkelysene mine i dag på min e36, den venstre gikk fint og alt var bra. Men på høyre lykt manglet den "pluggen" man setter i lykta. I stedet var det teip og hobby mekk fra forrige eier der, så det var 2 ledninger med kabelsko bak den lykta. Disse to ledningene klarte jeg så klart og få borti hverandre mens jeg prøvde og gjøre det litt bedre bak der. Den ene er pluss og den andre er minus, så sikringen gikk å begge lyktene ble mørke. Så skiftet jeg sikringen, fikk igjen lys i venstre lykt. Høyre lyste ikke, siden ledingene der fikk dårlig kontakt. Når jeg skulle ordne det så kom de borti hverandre igjen. Å nå er begge tåkelysene mine mørke, tåkelys lampen i dashbordet fungerer heller ikke. Hører det sier "klikk" i sikringsboksen når jeg trykker inn brytern, men hverken lykter eller lamper lyser.

Har sjekket alle sikringer. Noen som vet hva som kan ha skjedd eller hvordan det kan repareres?

Har jeg klart å kortslutte hele tåkelys systemet? Så alt må legges opp igjen på nytt eller finns det håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...