ehrnst Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Hei, Endrer tråden litt da jeg ønsker å få tak i et billig 5.25" komponentsett til e30. Orginalt fra "premium" stereo, eller et nytt sett med innebygget delefilter, da jeg ønsker å benytte orginal kabling Hei, kjøpte meg en spiller til banebilen, men mangler noen høytalere foran. Diskantene sitter der, men fungerer heller ikke.Kan jwg kjøpe noen høytalere å seriekoble disse, eller må man inn med delefilterosv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Diskanter må ha delefilter. Uten delefilter ryker dei fort! Men diskanter skal jo virke uten delefilter. Korleis har du sjekket dei du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Skjønner. Får man kjøpt løse komponenthøytalere med innebygget filter, slik det var orginalt med den store stereoen? Eller må jeg kjøpe å bytte ut alt. Trenger det liksom ikke da det er en bane/sommerbil Sjekket de ikke så nøye, men kan egentlig tenke meg de ikke er tilkoblet,nfant ut at de sitter i serie med de andre høytalerne foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Er som oftest billigare og bedre å kjøpe komplett komponentsett enn å kjøpe løse delefilter og løse mellomtoner. Banebil trenger da ikkje anlegg vel? Eller skal du bruke den til og fra og? Er det nokre lettdrevne høgtalere til ca 1000-2000,- som blir drevet av spilleren du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Skal ikke ha forsterker nei. Bilen brukes også noe langs veien, men mest på bane. Går til/fra også, ja. Kjekt å kunne høre på noe Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 No har ikkje eg høyrt på so masse forskjellige høgtalere og veit ikkje kva slags lyd du liker. Men Focal er det vist mange som liker. http://www.judysbilstereo.no/frontsett/ ... ntegration Eg veit ikkje om størrelsen passer i e30. Har du muligheit, kan det være greit å gå til ein butikk for å høyre litt på forskjellige høgtalere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 for å si det sånn så spiller det ingen rolle. jeg kunne godt handlet orginalhøytalerne og (stor type) hvis jeg skal kjøpe et komponentsett så vil jeg ha innebygget delefilter for lettes benytte orginal kabling. Vet at de dyrere og bedre settene har separat filter, men det betyr ingenting. For jeg vil ikke ha det. lyden blir bedre enn ingenting uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå