Gå til innhold

5.25" komponentsett ønskes

Anbefalte innlegg

Hei,

Endrer tråden litt da jeg ønsker å få tak i et billig 5.25" komponentsett til e30.

Orginalt fra "premium" stereo, eller et nytt sett med innebygget delefilter, da jeg ønsker å benytte orginal kabling

Hei, kjøpte meg en spiller til banebilen, men mangler noen høytalere foran. Diskantene sitter der, men fungerer heller ikke.

Kan jwg kjøpe noen høytalere å seriekoble disse, eller må man inn med delefilterosv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Får man kjøpt løse komponenthøytalere med innebygget filter, slik det var orginalt med den store stereoen?

Eller må jeg kjøpe å bytte ut alt. Trenger det liksom ikke da det er en bane/sommerbil

Sjekket de ikke så nøye, men kan egentlig tenke meg de ikke er tilkoblet,nfant ut at de sitter i serie med de andre høytalerne foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som oftest billigare og bedre å kjøpe komplett komponentsett enn å kjøpe løse delefilter og løse mellomtoner.

Banebil trenger da ikkje anlegg vel? Eller skal du bruke den til og fra og?

Er det nokre lettdrevne høgtalere til ca 1000-2000,- som blir drevet av spilleren du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha forsterker nei.

Bilen brukes også noe langs veien, men mest på bane. Går til/fra også, ja. Kjekt å kunne høre på noe :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn så spiller det ingen rolle. jeg kunne godt handlet orginalhøytalerne og (stor type)

hvis jeg skal kjøpe et komponentsett så vil jeg ha innebygget delefilter for lettes benytte orginal kabling.

Vet at de dyrere og bedre settene har separat filter, men det betyr ingenting. For jeg vil ikke ha det. lyden blir bedre enn ingenting uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...