makr Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Skal da få min e46 sedan litt finere. trenger: - nye lykter bak (ikke orginale) - nye lykter foran (gjerne med angel eyese, ikke orginale) - klare blinklys på siden - m3 speil - front fanger med grøfte lys - spoiler bak - effekt annlegg (er en 318i) - kant felger send meg en PM dersom noen har dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Jeg har org m3 vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Jeg har org m3 vinge. har du bilde? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 500 kr. Er sånn alle m3 E46 har på kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 sende bilde av en som er lik eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå