Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en M5 3,6L motor som jeg vurderer å selge. S38B36, gått omlag 160.000KM. Motoren er delvis demontert (Innsug, eksos, clutch) Men har alle deler som trengs. Har også en rekke nye orignaldeler. Eneste som ikke følger med er girkasse, da jeg ikke skulle bruke M5 kassen.

Hadde planer om å bruke denne i E30 men ble aldri realisert, så har i den sammenheng en del deler som trengs til ombygging også.

-Ny radiator fra E28 M5, som passer rett i E30

-Hydraulisk bremsekraftforsterker

-Motorfester

-Mellomaksling fra Z3 M-coupe

-Servopumpe uten nivåregulering + festebrakett.

Motor er i stavanger området og foretrekkes avhentet.

Prisantydning 18.000kr eller bud.

Tlf 99798735

u5xwgxxnka0laahpzmz4_thumb.jpg

djoq8bw7znubaba6shxy_thumb.jpg

erbm9yoye06camj717o8_thumb.jpg

jhruzux8ermss3zd0int_thumb.jpg

a0nf8wzt7jn00wxb95gz_thumb.jpg

2jsrzxkwn8uhyqv7c869_thumb.jpg

o070t6mpnseoyls60yii_thumb.jpg

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Første kjøper hadde mistet lappen og kunne ikke hente motor alikevell. Ønsker å bli kvitt den innen den 21. Juli om mulig, da jeg reiser på ferie.

Første mann til mølla med høyeste bud innen da får den. Har en som sannsynligvis henter den på Lørdag 21.

Skrevet

Kan også nevne at det er byttet pakning på bunndelen. Rotor og fordeler er nytt, samt nye tennplugger. Det følger med 3000-5000kr i nye orginale smådeler. Ekstra "defekt" hjerne. Og trimchip.

Prisantydning er langt under selvkost. Men håper noen kan få hentet den innen 21. Juli

Skrevet
Hvor holder du til?

Har en M5 3,6L motor som jeg vurderer å selge. S38B36, gått omlag 160.000KM. Motoren er delvis demontert (Innsug, eksos, clutch) Men har alle deler som trengs. Har også en rekke nye orignaldeler. Eneste som ikke følger med er girkasse, da jeg ikke skulle bruke M5 kassen.

Hadde planer om å bruke denne i E30 men ble aldri realisert, så har i den sammenheng en del deler som trengs til ombygging også.

-Ny radiator fra E28 M5, som passer rett i E30

-Hydraulisk bremsekraftforsterker

-Motorfester

-Mellomaksling fra Z3 M-coupe

-Servopumpe uten nivåregulering + festebrakett.

Motor er i stavanger området og foretrekkes avhentet.

Prisantydning 18.000kr eller bud.

Tlf 99798735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...