PatrickL85 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Vurderer å selge min E30 M3, da jeg ikke har tid å sette denne i den stand den fortjener. Er en orginal bil, 1987 modell, gått 203000km. Sort skinninteriør (Noe slitasje og sprekker) M-tech 2 ratt Delrin foringer Sorte hella DE lykter MHW baklamper Supersprint eksos Jeg var uheldig å ble rygget borti i parkeringshus, så venstre fremskjerm har en mindre bulk. Samtidig var det noe rust i hjulbuer/brønn og jeg bestemte meg for å ta å restaurere bilen til god stand igjen. Bilen var i daglig drift fram til jeg tok ut motor for overhaling, da jeg følte den også var "moden" med over 200.000km og samtidig ønsket jeg å trimme denne opp en del. Ved demontering var det ikke noe nevneverdig slitasje å finne, men motor svettet litt olje i bunnpakning. Motor er plukket ned og glassblåst. Det meste av deler medfølger og skal la seg gjøre å sette i stand på noen uker. Bilen befinner seg i Stavanger området. Vurderes solgt kr 120.000/bud Tlf 99798735 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silver1984 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Kan jeg få chassi nr på pm..... må sjekke den opp.... Ble sugen på på m3 din.. Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickL85 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 WBSAK050801892959 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silver1984 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Tusen takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningvel Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Følger motor med montert? eller i deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickL85 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Motor følger med i deler. Mye av delene er gått gjennom delevasker og noe er blitt glassblåst rent, så er en del kosearbeid igjen. Desverre har jeg altfor mye annet å gjøre, så bilen blir fort stående til den er veteran dersom jeg ikke selger. Men har nå bestemt meg for å kvitte meg med det meste jeg har akkumulert av biler, motorer og deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickL85 Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Da var den solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå