engern Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Jeg trenger ett nytt relè til tåkelysene mine på min e36. Kjøpte ett på biltema,men det gjør at tåkelys skrur seg på sammen med nærlyset. Prøvde og bytte det med relê til nærlyset å nå skrur nærlys seg på sammen med tåkelyset. Har meca,mekonomen,bilxtra og thorsov i nærheten. Noen som vet om noen av de selger tåkelys relè til e36? Har søkt på nett men ikke funnet noe hos noen av de, men de kan jo ha i butikk alikevel kanskje? Andre butikker\kjeder som selger relèr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Har du prøvd både 4 og 5 pinner. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilre ... ele-42134/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Jeg stakk en tur innom huggeriet å plukket relè jeg. Så nå er det i orden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå