Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bygge turbo i den. Vil gjøre det aller enkleste med det første. Blir bare 745 turbo, manifold og wastegate. Men om jeg kjører på 0.4 i trykk med det. Må jeg ha turbochip, større dyser? Eller noe annet. Eller kan jeg bare montere turbo og bygge eksos med det første og det funker greit? Planen er datasprut med tiden men vil bare få montert turbo først og testet dette også blir det nok datasprut, smidde stempler, h profil råder, forsterket toppaknin og apr toppbolter med tiden :) kom igjen kom med tips! Men i hovedsak om det vil funke

Skrevet

Kommer sikkert til å gå litt tynt.

Chip vil funke, men du kan jo berre kjøpe billig datasprut til samme pris? :)

www.k-data.org

3500kr ferdig levert. Er med megasquirt programvare.

Så har du mykje større kontroll over motoren enn kun ein chip :)

Skrevet

Det er litt høyere bensintrykk på den nå. Men det vil gå å bare skru på turbo? Ødelegger ikke motoren, flere som har nevt tenningsbank og motstand på coilene for at den skal funke. Hentet med 745 turbo, manifold og wastegate idag så håpte jeg bare kunne montert og testet

Skrevet

blir magert med 0,4 uten å få lustert noe bensinmengde osv ja. så ville fått tak i en turbo chip kanskje ja. ellers raser det fort.,

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i skikkelig turbochip til grei pris?

Skal til sverrige/danmark/tyskland nå i 1 uke så noen som har tips om hvor på veien det er butikker med mye gromdeler ?

Skrevet
Jeg tror bensintrykket er justert opp fordi den får for mye bensin slik den går nå. BTR?

BensinTrykksRegulator? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...