Gjest Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 På grunn av mye prosjekter nå blir jeg nødt å selge bilen jeg akkurat har hentet fra England. Det er en BMW 540i med getrag 6-trinns manuell. Bilen er svart med el.sportskinn, takluke, navi 16:9, m-ratt. m-understell ++ Litt småplukk må påregenes, men bare kosearbeid. Bilen er momset til norge og selges fortrinnsvis hel, men kan bli aktuelt å dele opp bilen om jeg ikke får noen interessenter. Utrolig god bil å kjøre dette. Fikk testet den bra på autobahn og oppleves totalt udramatisk i høye hastigheter. Ga selv 28000 for bilen + moms og reise (kan dokumentere dette) så det blir kostpris bilen selges for her! Kan tolles alternativt gunstig.. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Bilen er forøvrig venstrerattet og kommer fra USA. En eier siden den var ny.. Kmstand 270 000 (170 000 miles) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Bumper denne litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 da er denne Solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå