BMW-SofuZ Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Heia! Jeg har en del lakkrust på bilen min, spesielt på panseret og jeg har kommet opp med en ide som kansje kan fungere. Ideen er å slippe å pusse panseret helt ned, for deretter å grunne, lakkere, klarlakk OSV, noe som kan bli dyrt. Det jeg tenkte, var å matte ned hele panseret, eventuelt pusse litt ekstra der rusten har satt seg, for derretter å male over med "Hammerite" metallmaling som kan brukes direkte på rustede overflater. http://www.hammerite.no/ Når dette har tørket, kan jeg lakkere oppå "Hammeriten" med bilens originalfarge på sprayboks, og deretter klarlakk. Er det noen her som har noen ide om dette kan bli bra, eller om det vil ende i total fiasko med stygg farge og "appelsin" overflate på lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 trenger bare pungt sandblåse på rusten og grunne med syregrunning. hammerrite er oljebasert 1komponent og vil reagere med billakk. så, total fiasko med dine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-SofuZ Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Aha, da tror jeg ikke jeg begir meg ut på det nei Sandblåsing hadde jeg faktisk ikke tenkt på Ikke dumt det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå