Julian Sommer Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Ingen som er interesserte i en velholdt og original, gammel klassiker med rekkesekser altså? Er ikke mange timenes jobb å bytte girkasse på denne, og den koster 1500,- hos huggern. Fjærbein koster 500,-/stk, og komplett bærearm med opphengskule 300,- Rusten er ingenting å tenke på. Kom og se på bilen hvis dere lar dere skremme av ordet "rust" i annonsen om en 27 år gammel bil. Jeg vil anse bilen som MEGET bra, alderen tatt i betraktning. Aldri vært kollisjonsskadet, så her er ingen sparkling eller sveising gjort som vil føre til rust om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 hva forlanger du for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Jeg vet ikke hva jeg kan få igjen for henne slik hun står, men kom gjerne med bud eller tips til andre interesserte i denne tråden om hva som kunne vært en grei pris. Jeg har i utgangspunktet ikke lyst til å selge henne med mindre jeg får 15'000,- men igjen vet jeg ikke hvor realistisk dette er, selvom jeg gjerne hadde betalt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Lar denne tråden komme seg til toppen en siste gang, før hun blir satt til vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Hvor langt ned kan du gå i pris da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Har fått et bud på 8, men synes ikke det er helt tilstrekkelig.. Får jeg 10 så kanskje hun forsvinner før vinter-lagring.. Har ikke noe lyst til å selge i det hele tatt såklart, men nå begynner TDSen å trenge litt stell før vinteren.. Under 10 går hun ihvertfall ikke, da blir hun lagret og forhåpentligvis fikset en vakker dag, selvom jeg ikke er den raskeste på jord. Husk at det kommer ei årsavgift i tillegg til kjøpesummen, da årsavgift for i år ikke er betalt (som det står i annonsen). Årsavgiften betales til selger (meg) ved henting, som igjen betaler denne fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Var ikke denne til salgs i fjor også? Mener å ha sett akk de samme bildene i en annen salgstråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Den var til salgs for en tid tilbake ja, men fikk ingen bud jeg var fornøyd med. Nå er prisen satt ned og hun blir solgt hvis jeg får 9000,- eller mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå