Alecken Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Hei. Skal selge M5'n... Karosseriet er 1988 520, bilen er 1990 M5 S38B36. Framskjermer har jeg kastet på grunn av rust. Sideskjørt er demontert for øyeblikket. Ellers er bilen komplett. Det eneste negative på bilen er rust i kanaler bak og noe dårlig lakkutførelse. Ellers meget potent bil.. Har brukt en del penger på å shine den opp under, alt i bakstilling er nytt.. Sorte lykter framme og bak. Veldig bra lys grått skinn interiør. Bredfront. Bilen er sort blank og grå nederst på fangere og skjørt. 4x el vindu. El takluke. Orginal el gardin bakrute. Stor kjørecomputer. Cruisecontrol. Sentrallås. 8 og 9x17" Throwing stars M5 felger. Bilen er ikke godkjent ombygd pr dags dato, søknaden er i orden, papirer fra donorbil og mye annen dokumentasjon følger med så om man vil er den FULLT MULIG å godkjenne. Km stand på M5 er ca 160 000. Selges kroner 85 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Skilter? Interessert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Må på eu for å få skilt. Desverre ingen bytte. Bilen selges grunnet flytting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Bilder av slik bilen står nå? Kan du utdype her også om hva som du har gjort med den. Har du funnet ut av motorproblemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Bakstillingen er demontert totalt, sandblåst, lakkert og alt er skiftet. Det er lagt ny bodyshyts når bakstilling har vært nede.. Nye dempere bak med alt tilbehør... Eksos har blitt fikset, har også byttet katalysator. Ellers har jeg ikke gjort noen ting siden jeg kjøpte den. Bare demontert sideskjørt og framskjermer. Motoren dør ut på tomgang etter 10-15 min. Har ikke fått sett mer på dette. Nye bilder skal jeg få ordnet en dag selv om det ikke et stort å vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Prisen er diskuterbar ved rask avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Som sagt åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsbauk Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Hei, lurer på hvem som har utført ombyggingen og hvorfor du ikke har fått den godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Etter hva jeg har forstått er bilen blitt ombygd i Skien/Porsgrunn rundt 2005. Sen har godkjent ombyggingsøknad fra 2009. Men den har da altså aldri vært inne å blitt vist hos Bt etter dette. Jeg har ikke gjort det pga mangel på interesse og tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsbauk Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Okei! Er dette utført hos verksted? Har hørt meg litt rundt og de sier det er vanskelig å få den godkjent om ombyggingen er gjort av privatperson Kunne jeg fått TLF nr ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Utført privat. Går mange godkjente M5 i Norge så det er nok ikke så vanskelig. Har også brev fra bt hvor det står at bilen kan godkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Fått bud på 45 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Fått bud på 55 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 er bilen solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Si ifra om du er interessert i bytte i en 2002mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå