Gå til innhold

E34 M5 3.6


Alecken
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal selge M5'n... Karosseriet er 1988 520, bilen er 1990 M5 S38B36. Framskjermer har jeg kastet på grunn av rust. Sideskjørt er demontert for øyeblikket. Ellers er bilen komplett. Det eneste negative på bilen er rust i kanaler bak og noe dårlig lakkutførelse. Ellers meget potent bil..

Har brukt en del penger på å shine den opp under, alt i bakstilling er nytt..

Sorte lykter framme og bak.

Veldig bra lys grått skinn interiør.

Bredfront.

Bilen er sort blank og grå nederst på fangere og skjørt.

4x el vindu.

El takluke.

Orginal el gardin bakrute.

Stor kjørecomputer.

Cruisecontrol.

Sentrallås.

8 og 9x17" Throwing stars M5 felger.

Bilen er ikke godkjent ombygd pr dags dato, søknaden er i orden, papirer fra donorbil og mye annen dokumentasjon følger med så om man vil er den FULLT MULIG å godkjenne.

Km stand på M5 er ca 160 000.

Selges kroner 85 000,-

c5fdlv3ozcrx14gk3ubw.jpg

bjrr2lf2ja3hryfzxpu5.jpg

5umvhvytgvcqvygrhxl3.jpg

ja2w9mw56i73nobkypzk.jpg

zw3c8mo22vgxglnw3ptq.jpg

emdkox798bk80xhg5c2h.jpg

2sirc5foxi30gt560ta9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakstillingen er demontert totalt, sandblåst, lakkert og alt er skiftet. Det er lagt ny bodyshyts når bakstilling har vært nede.. Nye dempere bak med alt tilbehør... Eksos har blitt fikset, har også byttet katalysator. Ellers har jeg ikke gjort noen ting siden jeg kjøpte den. Bare demontert sideskjørt og framskjermer. Motoren dør ut på tomgang etter 10-15 min. Har ikke fått sett mer på dette. Nye bilder skal jeg få ordnet en dag selv om det ikke et stort å vise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått er bilen blitt ombygd i Skien/Porsgrunn rundt 2005. Sen har godkjent ombyggingsøknad fra 2009. Men den har da altså aldri vært inne å blitt vist hos Bt etter dette. Jeg har ikke gjort det pga mangel på interesse og tid... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...