bmwhans Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Fant ikke igjen den andre tråden.. E30 325 går litt ujevn på tomgang. Turtall går litt opp og ned. Mest når den er kald. Starteren må også gå noen runder ekstra når den startes. Er det noe surr med tomgangsregulator? Går det an å rense den på noen måte? Har skifta plugger.
bmwhans Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Noen som veit? Det med at den bruker litt lengre tid på å starte har kanskje noe Med bensintilførsel å gjøre?
evi Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Vet ikke hvordan tomgangsregulstoren er på m20. Men min m30 gikk litt røft på tomgang, ikke opp og ned men litt.. røft. Dette fikset jeg i dag ved å rengjøre, smøre, og bevege en del på tomgangsregulator. Da innvendig selvsagt. Skader ikke å prøve
OLEZZ Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 ta en kjapp kikk etter vakumlekkasje ved hjelp av startgass. Dersom du ikke finner noe ville jeg tatt av tomgangsregulatoren for å rense den.
evi Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Gjort på 2min å gå over tomgangsregulstoren da. Hadde gjort det før jeg hadde kjøpt startgass!
bmwhans Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Får prøve det. Hvordan rengjører jeg den på "rett" måte?
evi Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Jeg sprayet med rensespray som fordampet og tok på litt smøreolje (5-56) på flatene som beveger seg. Vet ikke om det er rett måte men funka da for meg. Sørg for å se at den åpner spjeldet veldig lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå