Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! skal nå gå til innkjøp av bbs Rs replikaer til e30 320n. bilen skal jo selvfølgelig så lavt og bredt så mulig. men jeg er litt usikker på hva som faktisk går. jeg er ikke så interessert i å få sendt noe fra usa som ikke går på bilen.

tanken var følgende størrelser:

2 x ESM-002R WH 17"

- Size: 17x8.5

- Offset: 20 (ET)

- Bolt Pattern: 4x100

- Center Bore: 57.1

2 x ESM-002R WH 17"

- Size: 17x10.0

- Offset: 20 (ET)

- Center Bore: 57.1

- Bolt Pattern: 4x100

muligheten er 15 eller 20 ET.

er det mulig å trøkke inn noen 17x10 toms bak, og 17x8,5 foran?

40 eller 35 profil? må kunne strekkes en del!

det skal selvfølgelig valses, og en hel del dekkstrekk må til!

burde jeg kanskje gå for 16x9 og 16x8?

Bilen står på justerbar senk.

om noen vet dette, er det bare å øse ut av deres lærdom!

Om dette ikke går i heng skal jeg se om jeg får inn noen bilder når de kommer på bilen!

setter stor pris på hjelp!

Skrevet

oki, var redd for at jeg bilen kanskje måtte heves for mye! godt å høre at noen har prøvd, så slipper jeg drite meg helt ut og bruke en formue i frakt frem og tilbake! takk for svar!

Skrevet

Hallais...

Mener dimen du snakker om her ikke skal være noe problem.

Eneste er at du må valse masse.... :)

Men erfaringsmessig syns jeg det ser bedre ut med 16" på e30, 17, har en tendens til og bli "litt stort" liksom, så vist bilen skal senkes helt i bakken og med veldig breie felger, så tror jeg at jeg ville satset mer på 16" x 10 og 8,5 :)

Regner med det er hellaflush du er på jakt etter? :)

Skrevet

jajaja, lavest og breiest mulig! er det mulig å få godkjent 10 toms på e30 egentlig? godkjent klaring skulle vist være 4mm fra karroseri stod det i forskriften. er det da 4mm på full demping eller hva mener de? og om det i det hele tatt er mulig, vet du hvordan jeg kan få det godkjent?

må godkjenne senken i samme slengen tenkte jeg. orker ikke mangelapp ved mindre jeg må!

kan være enig i det med at 17 er litt stort. men 16" har emswheels bare 9 og 8 toms bredde på desverre :( og i tilegg har jeg jalla jalla rieger styling så 16 toms ser kanskje litt lite ut med det jalla dritet hengende rundt bilen, hehe

Skrevet

jalla stylingen er no bare og rive av bilen, og så få på orginal m-tech :P

Men hvor stort du får godkjent og sånn er jeg ikke sikker på, men hellaflush er vell noe av det man kan gi mest faen i og få godkjent :P men du får sjekke stro boka og se hvilken dimm du kan gå opp i på felger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...