OTffs Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Sorte skinn dørsider til 2dørs facelift e30 selges. Strøken, sett bort ifra et lite hakk på førersiden. HBO 1000,- Har også hjulbuer til facelift 2dørs bak Kjøpt fra koed. hbo 500,- Har også et strøkent dashbord. gi bud. Delene står i Os, utenfor Bergen. Sendes ikke, da jeg vil kjøper skal besiktige delene først Førerside. Eneste skade jeg har sett på interiøret er den lille riften helt til venstre på bildet. Bilde av skade Bak på førerside
OTffs Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 her er bilde Er fortsatt org tape på den fra koed. har ike pakket de skikkelig ut
OTffs Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Kan ordne bilde senere i dag Selve buen skal være lik, men er ikke helt lik rundt buen. Om du ser på bilder på koed sine sider, så ser du forskjellen
pettmon Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Er det hull til vindus sveiv i dørpanelene ? Noe slitasje eller andre hull ? Petter
OTffs Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 er hull til sveiv ja. Dørtrekkene er strøken, sett bort fra en liten rift i trekket på førersiden. har bilde jeg kan legge ut i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå