Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg surrer med andre tråder her da men gjør et forsøk

Du nevner titan lamdasonde. Da skal du ha en rød ledning på sonden og ledningsnettet.

Skift tomgansregulator ettersom du har mekket på den med ymse verktøy.

Med et multimeter og litt kunnskap kan du måle/sjekke både LMM og lamda.

http://translate.google.no/translate?hl ... CF0Q7gEwAg

http://translate.google.no/translate?hl ... CHwQ7gEwBw

Forøvrig har jeg orginal lamdasonde med en rød tråd til E34 M50B20.

En ting til du kan gjøre ettersom du nevner temperatursvingninger sammen med endret turtall er å få sjekket for event. lekkasjer i kjølesystemet.

Du kan selv visuelt sjekke olje for vann da den blir grå. Rundt peilestav og påfyllingslokket.

Sving innom et verksted og få målt kjøleveska di for CO. Noe som indikerer at rester av forbrenningen har kommet i kjøleveska.

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for alle svar! Jeg hentet en ny tomgangsregulator i dag hos bmw, men den var selvfølgelig feil-.- så nå kommer ikke den riktige før onsdag. Blir ikke gjort så mye før det.

Med mindre jeg husker feil, så var det akkurat like farger på den gamle (forhåpentligvis orginale) lamdsonden, og den nye. Skal prøve å få målt signalene på denne når jeg får ny tomgangsregulator. Det var lekasje i kjølesystemet, men tror jeg har klart å tette det bare med litt radiatorsement. Det er ikke noe synlig tegn til vann i motoren; rundt peilestaven og påfyllingslokket. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...