Stian Børresen Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Noen som har prøvd dette på en E36 coupe? Vil dette bli veldig valseavhengig eller er det mulig å få til uten for mye problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Må nok valse og kjøre med smale dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Noen som kjører med dette her i landet? Var ikke alt for mange bilder å finne av dette men det jeg så av bilder var lovende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg hadde BBS RK 8,5*18 på min coupe. De var et 38 med 5mm spacer. Kjørte 235 bak og 215 foran. Lengre ut går ikke uten å valse. Var forholdsvis lav med coilovere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Ikke det laveste øyeblikket, men gir et inntrykk... Et 15 blir 18mm for langt ut med urørte skjermer, men det er bare å strekke metall det! Kan bli tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå