OHK Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Prøvde å søke på dette tema men fant kun info om facelift e30(1987-). Skal bytte toppakkning på bilen til en kompis, dette er en 85/86mod E30 med M50 motor fra E34 525i. Tidligere eier har montert(strippset fast ) en liten radiator med elvifte som virker ustabillt å nå har toppen/toppakkning røket. Vil ikke ta på meg denne jobben før alle deler er i hus å da skal jeg bruke viskosevifte isteden for el,vifte. Åssen radiator passer mellom vangene så jeg får plass til viskosevifta? Som sagt- 85/86mod karroseri. Noen tips? Vet ikke hva som er brukt fra før men dette er kastet inn...Bilen er så bra byggd ellers så dette vil jeg gjøre så holdbart som mulig. Takker for svar
Joachim_M5 Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 e28 535 radiator går akkurat mellom vangene, monterte akkurat en slik i en 325 turbo. Om Du får plass med viskosevifta kan jeg ikke svare på, men jeg vil igrunn tippe det, iogmed at m50'n ikke burde komme spesiellt lengre frem enn m20'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå