Frode H. Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Jeg må skifte en av de midtre pdc sensorene på min E39 sedan med M-sport støtfanger. Tenkte å bestille fra ebay men ser at det er to forskjellige sensorer til E39. En med rett tilkobling og en med vinklet tilkobling. Vet noen hvilken type som skjuler seg bak M-sport fangeren? Tenkte jeg skulle slippe å demontere noe før jeg bestiller. Vinklet: http://i.ebayimg.com/t/BMW-E39-E53-E60-E61-E64-E65-E86-5-6-7-series-X5-Z4-Parking-Sensor-PDC-SILVER-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqZ,!pIE-0CNoNMNBP2fBzKpOw~~60_58.JPG Rett: http://i.ebayimg.com/t/BMW-3-5-6-7-X5-X3-E38-E39-E46-E53-E60-E65-PDC-PARK-SENSOR-NEW-OEM-/00/s/MTE5NVgxNjAw/$(KGrHqJHJDgE9dcbeS+hBPi(RE,Yrg~~60_57.JPG
RS-Heggem Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Jeg husker neimen ikke hvordan de så ut, men på realoem ser det ut som de skal være vinklet. Når jeg ser det bildet så mener jeg også minnes at de var vinklet. Se her; http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=66&fg=05
Frode H. Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Jeg bytten en av de yttre og den var rett. På realoem ser det ut som alle skal være like men jeg er usikker ut fra at ebay-selgere mener både vinklet og rett passer E39 og at bilen har M-sport fanger.
killarinc Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Trenger ikke demontere. Er bare og vippe ut sensoren så ser du.
RS-Heggem Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Jeg bytten en av de yttre og den var rett. På realoem ser det ut som alle skal være like men jeg er usikker ut fra at ebay-selgere mener både vinklet og rett passer E39 og at bilen har M-sport fanger. Iallefall kan de som sitter på standard fanger nyttes på M-tech fanger også. Jeg byttet fangere på min, og det er jo festet kun i listene, så det skal ikke ha noe å si.
Frode H. Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Vippe ut sensoren? Skal den ikke trykkes inn (låseklips på innsiden). De to midtre står i fangeren, ikke i listene. De i listene er raske å demontere da man bare vipper ut listen og får tilgang til sensoren.
RS-Heggem Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Vippe ut sensoren? Skal den ikke trykkes inn (låseklips på innsiden).De to midtre står i fangeren, ikke i listene. De i listene er raske å demontere da man bare vipper ut listen og får tilgang til sensoren. Ja, de to midtre bak sitter jo i fangeren ja. Var jo rett og slett bare å trykke de inn. Men jeg kan ikke huske det satt låseklips på mine.. Listene kan jo vippes ut ja, men hullet på selve fangeren er vel ikke stort nok til å få gjennom sensoren.
Frode H. Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Googlet litt mer nå og det ser ut for at de rette hører til bak og de med vinkel passer foran. Bestilte meg en titansilver med rett tilkobling nå og håper den vil passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå