Lorentzose Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Er det original potte på den? Er den sveisa fast, eller er det klemmer ? Mvh Lorentzose
johjoa Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Mye for interiøret?Mye for 16" hjula? 1500,- for hjula, gått en sommer sesong. hvor mye av interiøret er det du ønsker, har vel satt 3000 som pris, da kan du ta med det du ønsker, dashbordet er ikke så veldig pent da forje eier hadde limt på falsktre (i plast) på det, så det er noen limrester igjen ikke så veldig pent. skinn interiøret er pent, en liten skade/ripe ikke gjennom gående, blir nok bedre med en skinnshine, men sansynligvis ikke som nytt.
johjoa Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Er det original potte på den? Er den sveisa fast, eller er det klemmer ?Mvh Lorentzose må innrømme at jeg ikke er sikker, om det er sveisa eller klemmer, det har ikke hvert noen feil på så har ikke sett så mye på det. Tror det er klemmer, men det kan jeg finne ut av seinere i dag. Er vel ikke helt orginalt.
johjoa Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Et par bilder til, har startet og demontere setene.
johjoa Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Jeg trenger starter til e36. Har en 318i 94modell med m43 motor.Hvis din passer, hvor mye skal du ha for den? 1000kr for starter? er det urimelig?.
johjoa Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Mye for interiøret?Mye for 16" hjula? 1500,- for hjula, gått en sommer sesong. hvor mye av interiøret er det du ønsker, har vel satt 3000 som pris, da kan du ta med det du ønsker, dashbordet er ikke så veldig pent da forje eier hadde limt på falsktre (i plast) på det, så det er noen limrester igjen ikke så veldig pent. skinn interiøret er pent, en liten skade/ripe ikke gjennom gående, blir nok bedre med en skinnshine, men sansynligvis ikke som nytt. Sommer dekk solgt
fazerfreak Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Hvor mye skal du ha for motornett + hjernen ?
Lorentzose Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Har du modulen til vindusheisa på passasjersiden ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå