erlord Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Hei, jeg har en bmw e39 520 har ikke så alt for my epeiling på bil men nå i det siste gikk ikke ann å kjøre bilen min lengre enn 10 - 15 minutter motoren kokker med en agng etter det. tror ikke det er vifte fordi den funker som den skal og den er akkurat byttet. og når jeg presser på slangen føler ikke ut som det er noe vann der og den er også UTROLIG varm ! er det normalt ? skal ikke det egentlig kjennes at det er noe vann inne ?kan det være pumpe ? hvis det er det hvor mye kommer det til å koste meg hos verksted ? til sammen ? og hvis det er noe rundt telemark her som kan fikses må bare si ifra ! JEG KAN BETALE !!! så lenge at det ikke er bmw verksted pris ! nummeret mitt er 93835450 erlord_16@hotmail.com ! send melding da !
fredrikE39 Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Nok vann på den? og er det noe luft i systemet? Sjekk vannpumpe og termostat;)
haakon85 Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Hvis den har riktig mengde vann i ekspansjonstanken så er det vel logisk å tro at det er enten termostat eller vannpumpen som er synderen. Vannpumpen er en kjent svakhet på disse motorene siden impelleren som sitter inne i pumpehuset er laget av plast.
erlord Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Skrevet Juni 23, 2012 skjønner skjønner, det var det jeg tenkte også ! og når bilen blir varm lager den sånn rare lyder at noe som slår inne den. hvor mye tror dere det kommer til å koste meg hos en verksted ? noe anbefaling hvor ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå