tommyheimberg Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 hei:), luftet min 523 ia for salg:) Er en 523 fra 1997 med alt utstyr: Sportsskinn helt og fint Imtegrert barnesete i baksetet:) Utdragbar lasteplate i bagasjerom Cd veksler6 cdr Navigasjon Telefon Cruisekontroll Multifunksjonsratt Sub Orginal xenon Orginalsenket med m-tech understell Osv Bilen har 19x9,5 og 8,5 alpina hjul med greie dekk:), bilen har rulla 312000 men mottor går veldig fint ingen form for ulyder:), Akkuratt bytta olje og filter på motor castrol olje:), kassa er og veldig tight og fin, understellet virker veldig bra og foringer virker iorden, er og så og si rustfri under etter det jeg har sett:smile: eu ok i over 1 år til:), innbytte i annen bil kan være mulig:) supermotard sykkel 4hjuling osv alt av interesse:), helst e30 bil:).. pris: 35000 ved rask avgjørelse ferdig pruta:-) ring, sms eller pm for mere info:) nr 94054858 front lyktene er heller ikke falma lengere:-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
tommyheimberg Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Bump går nå for 35 000 ved hurtig avgjørelse.. følger med 18" vinterfelger:-) og ryktene er blanke nå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
tommyheimberg Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Bumper denne opp igjenn.. fortsatt til salgs grunnet kjøper som aldrig dukket opp Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Bimmae39 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 hei. har fortsatt min E-30 stv som du var intressert i å bytte med. er du fortsatt intressert? ligger annonse her inne på bimmers. mvh ivan pedersen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå