skaugen Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Hei, Ønsker å kjøpe en 525ix touring. OBS, ønsker en bil som ikke er i "prosjekt" tilstand, men noen feil kan det jo være. Pris jeg er villig til å betale kommer blir vurdert ut fra tilstanden, utstyrs mengden, farge osv. Så hvis du har en 525ix du ønsker å bli kvitt så bare kom med info/bilder! Alle henvendelser/tilbud blir tatt i mot med stor takk.
pitbullblondie Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Mulig jeg ser meg nødt til å selge en av mine for å finansiere bytte av motor/overhaling av topp på en av de andre. Bilen vil bli EU-godkjent før salg, hvis ikke en evnt kjøper ønsker å ordne den selv. '93 modell, Sterling Silver, med automatkasse. Skal bytte noe bremserør, ei bakdør, og mulig en demper bak osv før EU. Strøkent stoffinteriør, ikke takluke, husker ikke km-stand i øyeblikket. Bilder kan legges ut ved interesse.
pitbullblondie Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Har litt problemer m å få lagt ut bilder, men kan du ikke bare ta deg en tur og se på bilen? Den står på Lillehammer.
skaugen Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Har litt problemer m å få lagt ut bilder, men kan du ikke bare ta deg en tur og se på bilen?Den står på Lillehammer. Ja, kan gjøre det. Har du et telefonnummer, slik så jeg kan ta kontakt? eller om du bare sender på en melding/ringer meg på 91838262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå