xenonn Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 hei har et problem med hauligan spilleren min etter at jeg monterte opp forsterker på høytalerene i bilen. det som skjer er at når jeg kobler til ipod'en så kommer musikken min opp og det begynner og spille, men det kommer ikke noe lyd ut av høytalerene. skjer det samme med blutooth og cd osv. men det kommer lyd når jeg hører på radio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 noen ganger kommer det fram "warning do not watch to master" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 har nå funnet ut at problemet er at forsterkeren får ikke remote strøm når den står på ipod. sd. bluetooth osv. det eneste som fungerer er radio da ser d ut som om at spilleren sender ut remote strøm slik at forsterkeren starter og det kommer lyd. hva kan gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Du har trolig koblet deg på strøm til antenne istedet for strøm til ekstern forsterker. Mulig det er en blå kabel til på baksiden av spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 har koblet remoten på en blå kabel som d stod power ant på. hehe. domme meg. var en blå kabel til, så får prøve og bytte imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 viss det ikke er den andre blåe kabelen. vilken er det som skal brukes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Er vanligvis ein blå/kvit ledning. Dette står heilt sikkert i bruksanvisningen. Og det er jo berre å måle om den gir ut 12v når spilleren er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 bruksanvisningen har jeg ikke. men fant ut at det var den blå/hvite kabelen du snakker om:) så nå er alt i orden takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå