Kimmey Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 virker ikke som bildene kommer frem?? sjekket om linken er lagt ut riktig?
ruslanumaev Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Kimmey skrev: virker ikke som bildene kommer frem?? sjekket om linken er lagt ut riktig? årh skjedd med det? gikk jo an å se igår.. !!
mbruer Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Bilderserver'n til forumet har litt vondt i ryggen..
Kimmey Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 hmm....merkelig, da jeg kan se alle andres bilder :S
ruslanumaev Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 skal prøve å laste opp på nytt senere ikveld,, stress at ikke det er spoiler ^^
Kimmey Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 ruslanumaev skrev: skal prøve å laste opp på nytt senere ikveld,, stress at ikke det er spoiler ^^ Skynd deg!! jeg vil se hehe
ruslanumaev Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Kimmey skrev: ruslanumaev skrev: skal prøve å laste opp på nytt senere ikveld,, stress at ikke det er spoiler ^^ Skynd deg!! jeg vil se hehe erikke hjemme men har alle bildene påfacebook , bare legg meg til : http://www.facebook.com/ruslanumaev
Kimmey Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Åja du er fra kristiansand ja! Må nesten stikke innom en tur å kikke litt på prosjektet ditt en dag
ruslanumaev Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Kimmey skrev: Åja du er fra kristiansand ja! Må nesten stikke innom en tur å kikke litt på prosjektet ditt en dag jepp
Partygamer Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Gratulerer med E39! goll kjøremaskin dette! Skal følge med videre her siden dette blir et spennende prosjekt
ruslanumaev Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Vel, noen deler er klarfor å lakkeres, Venstre forskjerm og høyre forskjerm. panser og baklukk. Valgt farge ( sort ) , gitt en colorist, vil bli gjort et par andre ting å senere, hele bilen har blitt sprøyta med vikrasok / de som ikke vet hva det er - det er sånn blå olje som varmes ... og etter at oljen er varmet opp, så spøyter mann hele bilen med olje. oljen holder bilen rustfri i 4 år! etter jeg demontere skjermer / fanger osv Uten bakfanger og baklukka. Etter jeg demontere setter osv.. settan som skal trekkes med skin.. Etter pussing og sparking. Sideskjermer skal kappes .. skal ha sportvinkel. Panser Bilen til Anzor , pappa og de holder på å fikse den osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå