erlord Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 noen runndt her som vil tjene cash ? trenger å få fikse bilen min, kan hende det er thermostat eller vannpumpe, er ikke 100% sikker men tror det er den. motoren blri hvertfal varm etter 10-15 minutter og etter det blir det varm etter 1 minutt .. det er en 520 ring eller pling på 93835450 !
oleo Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Bytt begge deler hvis feilen skyldes sirkulasjonssvikt. Det koster ca. 1200,- tilsammen hvis du bestiller på koed.no. Den originale vannpumpa har plastskovler som løsner på aksel og dermed slutter å pumpe vannet. Ny pumpe kommer med metallskovler. Har du problemer med å skru selv, men har delene så kan du komme til meg så kan jeg hjelpe deg å skru... Så lærer du bilen bedre å kjenne også
erlord Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Skrevet Juni 23, 2012 hadde vært supert ass hvis du kan !men er ikke helt 100% sikker om det er sirkulasjonsvikt da. tror den er det fordi når jeg presser i slangen og det er fult med vann i radiatoren føles ikke det som at det er noe vann i den gummi slangen.. vet ikke om det er normalt jeg ? men hvor mye tar du får jobben da hvis du vil gjøre det ? skal segle bilden før september skjønner du skal studere utlandet... den må jo være i stand hvis jeg skal selge den ..
oleo Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Har du luftet skikkelig da? Hvis det er luft i anlegget så vil den gå varm. Hvis du kommer hit (Heistad) med bilen så kan jeg hjelpe deg, uten å ta betalt. Vi bimmersfolk må jo holde sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå