Bmw_325i_ Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 som topic sier er detta "bolt on" på denna motorn? sliter med dårlig oljetrykk på varm motor på tomgang. kjører orginal pumpa nå. på forhånd takk mvh sondre
Bmw_325i_ Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 åssen trykk på tomgang endte du med a? jeg ligger på rundt en halv kg nå. det er LITE
danielo Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 på varm motor med orginal pumpe ligger jeg på ca. 0.8kg- 1kg. helt normalt :)
Bmw_325i_ Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 ja men jeg ligger på en halv kg.... er ikke bra
Bimmer327tic Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Hadde rundt 3,5 bar på min med m21 oljepumpe på varm motor med castrol 10-60 olje. Så det er stor forskjell ifra den som sitter der orginalt.
Silverboy Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 På tomgang?? Høres rart ut. Ligger vel i underkant av baret selv. 3.5-4 med kald motor og varm motor med litt turtall.
Bmw_325i_ Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 sliten pumpe tydeligvis.. men nå er m21 pumpa satt inn og 10-60 castrol bmw motorsport olje fylt på.. 4kg på kald motor på tomgang. etter hardkjøring 100-110grader varm olje så ligger jeg på 1.4-1.6 på tomgang så da får motorn leve ennå lenger.
ehrnst Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 Så vidt jeg vet leverer ikke pumpa noe mer trykk. Det er det trykkventilen som bestemmer. Men den fløder mer væske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå