jorgen_re Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Kjøpte auxkabel til business cd av type dietz, men sliter med lavt signal uten mye "trøkk". Leser at det skal være en egen auxlevel innstilling på spilleren, men denne finner jeg ikke på noen av de to menyene jeg får opp hvis note-knappen trykkes inn eller holdes inn. Er det bare jeg som er dum, eller mangler spilleren denne instillingen? Det er snakk om en 2004 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen_re Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 SV på spilleren er: 40-03 540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen_re Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Problemet var selve auxkabelen. De hadde brukt 0,022 uF kondensatorer når det skal være 0,22uF. Laget min egen kabel og lyden ble som den skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimzz Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Er ikke noe flink med lyd og div. Men har planer om å oppgradere litt. Så lurer på om det faktisk ligger en AUX kntakt bak på buisness cd-spilleren som eg kan koble meg til ? Har i en e46 99mod. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå