brukern Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Heisann, er ny på forumet og er veldig blank når det gjelder biler, så ikke drep meg for dette spørsmålet Jeg har en E46 320CI cab 01-mod og har et spørsmål ang. justerbart senkesett. Bilen min er helt original, men har planer om å sette på justerbart, M-Tech2 + litt dvs etterhvert iløpet av august/september, Jeg har tenkt å kjøpe meg KW Variant 2 justerbart fra www.senk.no og det er der jeg sitter fast: Er det det eneste jeg trenger fra dem? Må jeg kjøpe fjærer også? Eller er KW Variant 2 det eneste jeg trenger?
Mikael-B Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 De er komplette med fjærer, dempere og justeringsnøkler, så du trenger ikke kjøpe noe annet for å montere de og bruke de.
brukern Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Ok, takk for respons! Hva med topplagre? Lønner seg sikkert å få bytta de og i samme slengen?
Dansken89 Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Hva med topplagre? Lønner seg sikkert å få bytta de og i samme slengen? Det lønner seg det vel Koster ikke all verden dog så jeg sier kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå