Morten-st Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Dette er da min Touring. BMW 520i 24v, født i 1995. Fargen er Fjordgrau metallic. Panorama soltak. Svart skinn interiør. Kjøpte bilen av et tidligere forum medlem. Den ble min i 2011, henta i Bergen. Fin kjøretur helt til Bodø, gikk smertefritt Ufattelig god bil som jeg er blitt veldig glad i. Er stor fan av E34 og syns personlig at det er den fineste bilen BMW har produsert. Spesielt M5. Er fan av å holde bilen klassisk, å holde den så orginal som mulig. Bilen er senket med dempere og fjærer, og skiftet front blinkers til blank. Er stortsett det eneste som er gjort med bilen. Hifi stereo i bagasjen bygd av Lyd på Hjul her i Bodø. Spiller rent og pent, bygd perfekt til bilen. Headunit er flyttet fra orginal plassen opp til der luftedysene skal være. Fikk en bedre look siden det er flip out skjerm. Slenger ved noen bilder: Fotograf: Kim Nicholas Sommerbakk https://www.facebook.com/autofoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Alldeles flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Noen bilder jeg selv har tatt: Beklager for dårlige bilder, utdatert iphone 4 som ble brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Takk for det NBCustom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå