Ynot Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 hei, skal selge e39'en min pga av at jeg har kjøpt ny BMW. og at jeg ikke har anledning eller god nok kunnskap til å skru så mye selv. det er da implisitt at der er noe å gjøre på bilen! er mest slitedeler som må skiftes som jeg vet om. 1 gåen ABS sensor,hjullager passasjer side bak har begynt å "rumle" løs innmat(begynner nok å tette seg) i katalysator, mistenker at veivhusventilasjonen også har begynt å bli tett.. da bilen har blitt ganske lat.. (dvs den reagerer senere,og ja er ganske lat ) ellers har den hatt litt ventil tikking når den har stått en stund, men det går over etter ca 1 minutt gange de gangene det skjer rust tror jeg det ikke er så mye av. har hatt bilen på understellsbehandling for 2 år siden, skiftet også bremserør bake på siste Eu. er noen rustblemmer på (lakkrust) på venstre hjulbue foran, samt begynnede på bakluke og innvendig tanklokk, som jo er det mest vanlige plassene på e39. fikk dessverre et hakk i taket under orkanen ifjor( ca størrelse mellom 1 kronestykke/50 øring..) som er såpass skarp at jeg ikke har fått tatt den ut(hadde jeg hatt takluke så hadde det sannsynligvis gått rett igjennom..) men bilen starter og går hver eneste dag, og har vært i daglig bruk siden jeg kjøpte den.aldri hatt driftsstans med denne, og et ganske så problemfritt bilhold har det vært. ellers har bilen sort standardskinn,AC og automatisk klima,regnssensor,cruise og automat/steptronic.Avtagbart hengerfeste. solgt ny i norge. er en 97 modell men førstegangs registrert i 96. jeg har gjort litt med bilen,men ikke så mye annet enn kosmetisk, dvs faclift lamper foran og bak og en M-list på bakluke samt en Aerodynamic frontleppe. km pr nå er 206 tkm. vinterfelger er orginale 15 BMW lettmetallfelger med bra piggfrie dekk. sommer er 19" Alpina Dynamic(replica fra GS) med helt nye dekk foran 235/35/ZR19 Nankang NS2 og bakdekk 265/30/ZR19 Nankang NS2 gått 150 mil ca?(nye i sensommer ifjor) samt jeg har et sett med orginale Hartge i 17" med utslitte dekk som kan følge med? evt litt billigere uten Alpina felgene? som sagt og skrevet er det litt jobb med denne(men er kjørbar og kunne like gjerne brukt den ennda på daglig basis) så hvis en kan skru selv, kan en få seg en relativt rimelig e39? mener den skal på EU innen utgangen av september iår? hadde tenkt meg en pris på 28(ny pris) ved rask handel kan det diskuterest litt pris! tar ikke innbytte i bil! bortsett fra evt kjørbar veteran? bilen står forøvrig i Ørsta kommune på søre sunnmøre. and then there was bilder!! interiør: Alpina sommer: Hartge sommer: Vinter orginal BMW: Bilde tatt igår,lørdag 23 juni ingen strøken bil, men kurant bruksbil og iallfall har jeg selv har vært meget fornøyd med denne! kontakt Runar tlf 917 6.2. 591 eller via pm/mail
Ynot Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Bump! går for 28 står i veien igrunn ser selv at 35-36 er for dyrt for markedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå