morten325i Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Hei..tenkte å montere turbo på min m5 i sommer før å få litt mer sprut. Så plan var å ikke bruke så veldi mye penger i første omgang. Så plan var å senke compen med 3.5MM topp pakning å arp bolter.datasprut å andre dyser.større bensin pompe.garret gt3582r turbo i år..kjøre en snil map. Så spørsmåle var om nån vet her inne va org innmat i disse motorene holder til? Hva brist pungte ligger på. Morten holm:-)
morten325i Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Ingen som har noe peiling på dette? Prøvd det selv?
Joachim_M5 Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Hvor langt er et tau...? Ingen som kan gi deg et konktet svar på det der, for svaret er individuellt. Kommer an på stand på motor, mapping, turbo, kjørestil, flaks, osv... Finnes folk som har kjørt over 500hk uten ras, men man har som sagt ingen garantier... Men kan med en gang si deg at den turboen der er for liten. Få tak i noe større med en gang...! Kommer til å resultere i momentbombe i bunn (som er bunndelskiller) og astmatisk på topp..
morten325i Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 jojo...skjønner jo den...men tenkte nok bare å høre hvor grensa på motoren ligger på hk så.. er fult klar over at alt har noe å svi på turbo.map å bensin å sånt.. jo har tekt på det at turbo blir for små..lurte på en holset hx55 kansje funka..har en ny slik liggende også.. har sett nån som kjør med sån å.. motoren er i god sant..helt nye lager i bund.nye tetninger på toppen..tenkte å bygge registere med det samme.. så det er en bra motor..men tenkte å prøve detta oppsette i år å bygge motoren helt opp i vinter med svidd innmat..men vore greit å hvite sån ca hvor effekt man burde ta ut før d går i stykker så..vist du skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå