TorErik Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Hei og hopp! Har byttet motor fra M52b20 til M52B25 i bilen min nå, og fikk med et ledningsnett som visstnok har stått i en 328. Fikk det med løst og tenkte at det såg veldig likt ut, men det viser seg jo nå som motoren er montert i bil at det ikke var helt likt alikevel? Mangler et relè ved hjernen på det "nye" ledningsnettet. (se bilde) Bensinpumpa startet ikke når jeg vred om tenningen men fikk liv i den ved å legge noen ledninger som var kuttet i nærheten av hjernen mot + punktet forran. Så her vil jo pumpa gå konstant Bilen startet ikke selv om den fikk bensin så tipper det er noe feil med ledningsnettet en plass, (bruker orginalhjernen inntil videre, men har funnet ut at det ikke skal by på noen problemer?) Så litt tilbake til utgangspunktet da, vil jeg kunne flytte over det gamle ledningsnettet mitt til den nye motoren i håp om at den starter da? Ser på det meste av sensorer på motoren at de har samme nr. Mangler også den ene plussledningen på det nye ledningsnettet som visest på bilde under Mangler dette relèet her
summitjohnsen Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 ledningsnettet er rimeli likt ja:) kan bruke det å 2.0 hjerne på m52b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå