janerrn1 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Skal selge en bil for en kamerat av meg også er jeg lit usikker på hvilken pris man kan forvente å få. Er en dønn strøken 523ia som har stått stille i et år pga han er i militæret. Svart utvendig med chrom lister, svart skinninteriør som er helt strøkent, gps navigasjon, integrert telefon etc. Tror det er det meste man kan få av utstyr i/på bilen, sportsunderstell er det også. Etter min mening er dette et veldig bra eksemplar, ble kjøpt for 125000 av forhandler for litt over 1 år siden. Kmstand er rundt 180k og alt av servicer er fulgt, med andre ord en strøken bil som aldri har blitt skrudd på eller herja med. Strøken i lakken og ikke noe rust. Har dessverre bare et bilde av den nå, men det får holde. Hvor mye tror dere det er mulig å forlange? Hadde tenkt å legge den ut til 100 000kr. Takk for alle meninger og råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Ville priset den et sted mellom 85-100 k , der 85 er minste pris, lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå