MagnusHN Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Rimelig strøken CSL carbon bakluke til E46 sedan facelift selges. Ser helst at den blir hentet SOLGT
jannis- Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 forskjell på facelift bakluke å preface? pris eventuelt? bilde?
MagnusHN Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 Hm, vet ikke helt forskjellen jeg. Da må du evnt høre med gs-bildeler. Skal få tatt bilde i morra. Du skal få den for 3000,- pluss eventuell frakt
MagnusHN Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 Denne passer bare på sedan og jeg har den enda!
JonAn Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 forskjell på facelift bakluke å preface? pris eventuelt? bilde? Tror forskjellen er på grepslista. altså der hvor skiltlysa sitter.
jan magnus Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 Hm, vet ikke helt forskjellen jeg. Da må du evnt høre med gs-bildeler. Skal få tatt bilde i morra. Du skal få den for 3000,- pluss eventuell frakt forskjellen på selve luken er ingenting bortsett fra list med tryknapp og skiltlys. altså, monterer du denne på en facelift så kan man ikke bruke lista fra originalluka fra facelift. list med knapp fra koed koster rundt 500 kr og må itilegg lakkes. (greplista på preface luka er smalere enn den på facelift.)
MagnusHN Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 Har undersøkt på GS nå, preface og facelift er like. Det dere prater om, er coupe.
Doff.E46 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 hvor har du kjøpte den? og er det lagt et lag med klarlakk på den?
MagnusHN Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Denne fulgte med bilen min når jeg kjøpte den, men er kjøpt på gs-bildeler. Om det er klarlakk eller ei på den vet jeg ikke. Men blank er den i hvertfall!
Doff.E46 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 okei, så passform er bra? Har du mulighet til å sende?
MagnusHN Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 okei, så passform er bra? Har du mulighet til å sende? Passformen er bra den. Er flere som har spurt etter denne nå og som har sagt at de kan hente den. Dessuten tør jeg ikke å sende en slik del da den fort blir ødelagt under transport :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå