alexel Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Vurderer nå og selge det påbegynte prosjekte mitt på grunn av mangel på plass og motivasjon! Bilen er en 87mod som er gått ca 300 000. Motor som står i er gått noe mindre, men er usikker på km stand på den. Bilen er temmelig bra for rust i forhold til alder. Har og en god del deler til denne... Bla: Ekstra m20b20i motor med kasse, en m30b28 uten kasse, har og fjørbein og bremser, diff og div annet ifra en 528. Er orginal m-tech vinge på denne, og full shadowline, har lyktene ifra denna på bruksbilen min nå, men kan selges med bilen om ønskelig Bilen selges som den står. Altså som delebil/prosjekt. Skal få tatt noen bedre bilder en annen gang. Er ikke vits med noe skambud, for da lar jeg den heller stå
ælgen Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Selger du bilen i deler, eller kun heil? er interissert i allt shadowline på den
alexel Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Blir nok ikke å bare selge shadowlinen på bilen. Så selger den helst hel.
ælgen Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Blir nok ikke å bare selge shadowlinen på bilen. Så selger den helst hel. okay.. blir for langt å kjøre for å hente hele bilen desverre :/
alexel Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Tenker meg ca 8000,- for hele bilen med motorer og alt av deler, eneste som ikke følger med er felgene som står på framme, da disse ikke er mine. Har og ett sett me vinter, og ett sett med sommerdekk på stålfelg som følger med. Masse deler.
alexel Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Rust? Veldig lite rust på denna, eneste jeg vet av nå er ; En rustflekk på bagasjelokk, litt rust på bagasjelokket i kanten (bare overflaterust) Det ble tatt rust atme støtdemertårna for ca 2 år sia, og det ser enda bra ut, er en stund siden jeg så under teppet i bilen, så er litt usikker der.
alexel Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 5000 for bilen? Nei. Da måtte det blitt uten 528 forstillinga og div.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå