325 touring Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Er det noen som kan anbefale et bra og rimelig sted hvor jeg kan lakkere felga mine. Helst i området rund oslo,akershus eller rundt aurskog høland ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Klargjører du dem selv først ved å glassblåse de osv, har ikke opems pulverlakkering i Ås så dårlige priser og du får ett perfekt resultat. Om du skal ha dem til å glassblåse dem, så blir det dyrt. Husker ikke prisen jeg betalte for 4 av mine felger, men resultatet ble perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 En kompis leverte felga sine til sunnaas hjulservice ved bjerke. 20´´ som var noe kantkjørt. Ble strøkent og fint det. Ikke så dyrt heller. Han holder til ved bjerkebane. Jeg er faktisk usikker om han pulverlakerer de, men det er bare å ringe å høre. Han kompisen min fikk ihvertfall lakert felgene på nytt etter de hadde fikset kantkjøringen........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Er ute etter noen som kan lakkere felger jeg og, sliter med å få tak i noen, er vel dekksjekk i Askim som er de eneste aktuelle, men for en ræva kundebehandling de har der.... Så har ikke sendt noen felger til de, vil få tak i noen andre. Men de lakkerer og reparerer felg ihvertfall (bruker de nok til vinteren hvis jeg må bite i det sure eplet og velge de!) Har også fått nr til en privat person (gjennom Autogrip Oslo) som også gjør alt av rehab/lakkering av felg, men han tar ikke tlf og ringer ikke opp igjen... Er nok dårlig butikk for tida å lakkere felg, så derfor er det få om beinet, dessverre... BTW: tror Sunnaas hjulservice kun reparerer og ikke lakkerer felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 bor du i høland?? Hvem er du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Er ute etter noen som kan lakkere felger jeg og, sliter med å få tak i noen, er vel dekksjekk i Askim som er de eneste aktuelle, men for en ræva kundebehandling de har der.... Så har ikke sendt noen felger til de, vil få tak i noen andre. Men de lakkerer og reparerer felg ihvertfall (bruker de nok til vinteren hvis jeg må bite i det sure eplet og velge de!) Har også fått nr til en privat person (gjennom Autogrip Oslo) som også gjør alt av rehab/lakkering av felg, men han tar ikke tlf og ringer ikke opp igjen... Er nok dårlig butikk for tida å lakkere felg, så derfor er det få om beinet, dessverre... BTW: tror Sunnaas hjulservice kun reparerer og ikke lakkerer felg. Kompis sine vare jo lakert på nytt etter han hadde fiksett de. Men som sagt, man må nesten ringe og høre med han. Og ut ifra det jeg husker så har han lang vente tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Bekkestua Bilskade, har hatt en del jobber der med div BMW, veldig fornøyd. Jeg hadde riktig nok ingen felger der men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Eidsvoll pulverlakk er ihvertfall ikke dyre. Sjekka priser og de skulle ha 300 pr alufelg hvis de var sandblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå