Sunvang Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Hei. Trenger noen råd angående å bytte og montere litt anlegg i bilen min 04 2004 Bmw 520 e60. Først og fremst trenger jeg en måte og koble til iPod/iPhone, trenger ikke se navn eller artist på iDrive, men vil spille av musikk igjennom iDrive. Har ikke AUX inn, så må ettermontere noe som jeg kan koble iPod til, og så koble til head unit. Hva funker? Har ikke navigasjon eller cd skifter. Hvordan finner jeg ut hvilken høytaler pakke jeg har, og hvor mange høytalere er monter i bilen? Spiller Ok nå, men kommer ifra bil med Focal K3 Power så vil ha mer. Er ikke fristet på å montere basskasse bak, men bruke orginal hulla under hvert sete. Hvilke bassere funker? Trenger nok også å bytte ut forsterker, vil ha en som er "plug and play", altså bruker de originale ledningene, utenom + og -, og kan drive alle høytalere og basserne. Noen med tips, råd? Har søkt og lest mange tråder her, men er ikke alt en får grundig nok svar på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunvang Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Har sjekket litt, og har ikke orginal forsterker i bagasjerom, og heller ikke høytaler i midten på dash forran. Usikker om det er tweeters i dørene eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå